Politikalarımız

Politikalarımız

Kalite Politikalarımız Tüm süreçlerde müşterilerinin ihtiyaç, beklenti ve tam olarak anlayıp karşılayıp müşteri memnuniyetini üst seviyede tutmayı hedefliyoruz.

ENCO Politikalarımız

 

1. Kalite Politikamız

ENCO;

- Tüm süreçlerini, müşteri ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak anlamak ve karşılamak amacıyla sürekli olarak gözden geçirmeyi, iyileştirmeyi ve etkin hale getirmeyi,
- Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı,
- Müşterilerinin maliyetlerini düşürerek, karlılığını artırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip edip uygulamayı,
- Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde tüm çalışanlarının daha yetkin ve yeteneklerini en üst seviyede kullanabilen kişiler haline gelmeleri için “Sürekli Eğitim” anlayışıyla kalite düzeyini sürekli artırmayı,
- Müşterilerinin gelecekteki ihtiyaçları için bugünden çözüm geliştirerek, bu doğrultuda yatırımlar yapmayı,

Kalite Politikası olarak belirlemiştir.

 

2. Bilgi Güvenliği Politikamız

ENCO;

- Yürütülen tüm faaliyetlerde
BİLGİ GÜVENLİĞİ, SİBER GÜVENLİK VE GİZLİLİK KORUMASI YÖNETİM SİSTEMİ  üç temel öğesinin sürekliliğini sağlamayı,
- Gizlilik: Önem taşıyan bilgilere yetkisiz erişimlerin önlenmesi,
- Bütünlük: Bilginin doğruluk ve bütünlüğünün sağlandığının gösterilmesi,
- Erişebilirlik: Yetkisi olanların gerektiği hallerde bilgiye ulaşılabilirliğinin gösterilmesi,
- Sadece elektronik ortamda tutulan verilerin değil; yazılı, basılı, sözlü ve benzeri ortam da bulunan tüm verilerin güvenliği ile ilgilenmeyi,
- BİLGİ GÜVENLİĞİ, SİBER GÜVENLİK VE GİZLİLİK KORUMASI YÖNETİM SİSTEMİ eğitimlerini tüm personele vererek bilinçlendirmeyi sağlamayı,
- Bilgi Güvenliğindeki gerçekte var olan veya şüphe uyandıran tüm açıkların, BGYS Ekibine rapor edilmesi ve BGYS Yöneticisi tarafından soruşturulmasını sağlamayı,
- İş süreklilik planlarını hazırlamak, sürdürmek ve test etmeyi,
- Bilgi Güvenliği konusunda periyodik olarak değerlendirmeler yaparak mevcut riskleri tespit etmek. Değerlendirmeler sonucunda, aksiyon planlarını gözden geçirmek ve takibini yapmayı,
- Sözleşmelerden doğabilecek her türlü anlaşmazlık ve çıkar çatışmasını engellemeyi,
-
Bilgiye erişebilirlik ve bilgi sistemleri için işin gereklerini eksiksiz karşılamayı,

Bilgi Güvenliği Politikası olarak belirlemiştir.

 

3. Çevre ve İklim Politikamız

Dünyamıza ve doğaya olan sorumluluğumuzu ön planda tutarak karbon emisyonlarımızı azaltmak için yenilikçi çözümler geliştiriyoruz:

  • Çevre Yönetimi: 2015 yılında ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemine uyumumuzu belgeledik. ( Bakınız: ENCO_2023_Sustainability )
  • Atık Yönetimi: 2025 yılına kadar sıfır atık sertifikası almayı hedefliyoruz. Ambalaj malzemelerinin %80'ini geri dönüştürülmüş malzemelerle değiştireceğiz​. (Bakınız: ENCO_2023_Sustainability )
  • Enerji Yönetimi: ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi'ne uygun olarak tüm tesislerimizde enerji verimliliğini artırıyoruz​. ( Bakınız: ENCO_2023_Sustainability )

 

4. İnovasyon ve Dijitalleşme Politikamız

Dijital çözümleri sürdürülebilirlik hedeflerimize entegre ederek ve inovatif bir yaklaşım ile  iş süreçlerimizi sürekli iyileştiriyoruz. 2030 yılına kadar tüm operasyonlarımızı dijital platformlar üzerinden yönetmeyi ve ilerici teknolojilere yatırım yapmayı planlıyoruz​. ( Bakınız: ENCO_2023_Sustainability )

 

5. Sosyal Sorumluluk Politikamız

Topluma katkı sağlayan projelerimizle çalışanlarımızın ve çevremizin refahını artırmayı sürdürüyoruz. Eğitim, sağlık ve sosyal yardım projelerine destek vererek toplumumuzun gelişimine katkı sağlıyoruz​. ( Bakınız: ENCO_2023_Sustainability )